مقاله ها

تنوع در پرده دی کی و معرفی مزایای پرده دی کی

ین مقاله سعی کردیم تنوع در پرده دی کی و معرفی مزایای آن که عضو جدیدی از خانواده پرده های زبرا رو بهتون معرفی کنیم. از مزایای پرده دی کی یا ورتیلاینباید به شست و شوی راحت اون اشاره کنیم. این پرده نیاز به دوخت نداره و دسترسی شما به پنجره و یا پشت پرده رو بسیار آسون می کنه. یکی از محل هایی که برای این پرده مناسبه در ورودی به بالکن و یا پاسیوی منزله.

معرفی پرده دی کی یا ورتیلاین

در واقع نوار های طویلی از پارچه است که به صورت نیمه استوانه ای کنار یکدیگر قرار میگیرند. این نوع پرده ها قابلیت چرخش در چند زاویه را دارد. این برش های استوانه ای در زوایای مختلف روی هم قرار میگیرند و هر کدام یک از این زوایا کاربرد مخصوص خود را دارند و برای امر خاصی استفاده می شوند. برای پرده دی کی هیچ زیری و آستری احتیاج نیست و تمامی پرده از لت ها یا نوار های باریک پارچه ساخته می شود.

مزایای پرده دی کی یا ورتیلاین

از مزایای پرده دی کی ورتیلاین باید به شست شوی راحت آن اشاره کنیم اکثر پرده ها موقع شست شو آسیب می بینن

از جمله نخ کش شدن اما این نوع پرده مقاومت خوبی داره و با رعایت نکات اصولی

خودتون تو خونه هم میتونین به بهترین نحو پرده خود را بشوید

یکی دیگر از مزیت های پرده دی کی می توان به نیاز نداشتن به زیر پرده داشاره کرد

در این نوع پرده از هزینه اضافه زیر پرده صرفه جویی می شود

ای نوع پرده اصلا نیاز به دوخت ندارد بدون دوخت بودن این پرده به شما کمک میکند به راحتی به پنجره و در بالکن دسترسی داشته باشید

یکی از مهمترین مزیت پرده دی کی تنوع در انتخاب رنگ است

شما میتوانید با خیال راحت رنگ های بغل رو از رنگهای متنوع انتخاب کنید

برای مثال میتوانید از بغل راست رو یه رنگ و بغل چپ رو هم از رنگ دیگه انتخاب کنید

ای پرده جدیدا جنس مخمل رو هم برای مشتریان عزیز اضافه کرده است

و به یاد داشته باشید پس زمینه نمیوان از این جنس انتخاب شود

کاربرد پرده دی کی

وقتی این استوانه ها بدون زاویه و عمود مستقیم در کنار همدیگر باشند. از آن جایی که پارچه یک لایه شده و ضخامت کمی دارد. نور را به راحتی به داخل عبور می دهد که معمولا برای تامین روشنایی طبیعی برای جذب نور و در طول روز کاربرد دارد.

اصطلاحا به این حالت در  پرده های دی کی یا ورتیلاین سایه روشن می گویند. کاربرد دیگر این حالت مسدود سازی دید محیط است که از اطراف داخل منزل یا محل مورد نظر شما دیده نخواهد شد. معمولا زاویه ۹۰ درجه در روز و زاویه ۴۰ درجه را در طول شب مورد استفاده قرار می دهند.

پرده دی کی

استفاده از پرده های دی کی جهت داشتن دکوراسیون جذاب

همینطور که در مطالب بالا اشاره کردیم این پرده کاملا وابسته به سلیقه شما و دکور منزلتان قابل دوخت است. زیرا ماهیت و قانون خاصی برای برش ها وجود ندارد. برای مثال : شما میتوانید برای برش ها با رنگ های مختلف رنگین کمانی برش های که با رنگ های مختلف از یک دیگر باشند. برش هایی از رنگ های متضاد ترکیبی از رنگ های خنثی و یا هر مدل دیگری به دلخواه شما باشد ای پرده با سال ها تجربه میتواند راهنمایی خوبی برای انتخاب یک پرده مناسب برای شما باشد.

 

                                                    مشاوره :  در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا استعلام قیمت پرده های زبرا و دی کی ، لطفاً از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.
واحد فروش : ۰۴۱۳۶۵۸۸۵۶۸              پیام در واتساپ : ۰۹۱۴۹۱۰۶۸۰۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *